Search This Blog

“အမ်ဳိးဘာသာ သာသနာကိုကာကြယ္ၾကေလာ ေခတ္မွီ ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံေတာ္သစ္ကိုထူေထာင္ၾကေလာ”

HTML editor

29 August, 2011

ျမန္မာ-အိႏၵိယ ႏႇစ္ႏုိင္ငံ ကုန္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္းသစ္ တစ္ခု ျဖစ္လာမည့္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္း


ျမန္မာ-အိႏၵိယ ႏႇစ္ႏုိင္ငံ ကုန္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္းသစ္ တစ္ခု ျဖစ္လာမည့္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရးတြင္ အိႏၵိယႏုိင္ငံမႇ Essar ကုမၸဏီက တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္လ်က္ ရႇိေၾကာင္း၊ ယင္းသုိ႔
တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းႏႇင့္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ရႇင္းလင္းေရးႏႇင့္ ဘက္စုံ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးမ်ားကုိ ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္ အတြင္း အၿပီးသတ္ ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရႇိရသည္။

အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၁၂၀ ခန္႔ ကုန္က်မည္ ျဖစ္ၿပီး ၂၁၉ x ၁၅ မီတာ အရႇည္ရႇိေသာ ဆိပ္ခံတံတားႀကီးကုိ တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ရာ ပင္လယ္ကူးသေဘၤာႀကီးမ်ား ၀င္ေရာက္ ဆိုက္ကပ္ႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။ ယင္းအျပင္ ၁၅၈ ကီလုိမီတာ အရႇည္ရႇိ ေသာ ျမစ္ေၾကာင္း တူးေဖာ္ေရး လုပ္ငန္းကုိလည္း စစ္ေတြမႇ ပလက္၀ အထိ ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ၅၄ x ၁၄ မီတာ အရႇည္ရႇိေသာ ခ်ဥ္းကပ္ တံတားမ်ားကုိလည္း ကုန္းတြင္းပုိင္း အနီးတြင္ တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ၇၈ x ၁၅ မီတာ ရႇိေသာ ဆိပ္ခံ တံတားတစ္ခုကုိလည္း တန္ ၂၀၀၀ မႇ ၃၀၀၀ အထိ သေဘၤာမ်ား ဆိပ္ကပ္ႏုိင္ရန္ ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္သည္။

ယခုအခါတြင္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကုိ တည္ေဆာက္လ်က္ ရႇိၿပီး ပလက္၀မႇ စက္ပစ္ျပင္ အထိ ကားလမ္းႏႇင့္စက္ပစ္ျပင္မႇတစ္ဆင့္ မီဇူရမ္ျပည္နယ္ႏႇင့္ ဆက္သြယ္မည့္ ကားလမ္းကုိလည္း ေဖာက္လုပ္ရန္ စီစဥ္လ်က္ ရႇိေၾကာင္း သိရႇိရပါသည္။

ဇြန္အတြင္းက မုိးေၾကာင့္ ယခင္ ျဖည့္တင္းထားေသာသဲမ်ား ျပန္လည္ ေမ်ာပါသြားခဲ့သည့္ ေနာက္ပုိင္းတြင္ ပင္လယ္ကမ္းစပ္မႇသဲမ်ား တူးယူရန္ လြယ္လင့္တကူ မရႏုိင္ေတာ့သျဖင့္ ယခုအခါတြင္ စစ္ေတြၿမိဳ႕ စာတုိက္ႀကီး၏
အေရႇ႕ေတာင္ဘက္၊ Nurse ကြာတာ ၏ အေရႇ႕ဘက္ ျမစ္ကမ္းစပ္မႇ သဲမ်ားကုိ စက္ျဖင့္စုပ္ယူကာ ျပန္ျဖည့္ေနရေၾကာင္း သိရႇိရသည္။

No comments:

Post a Comment